dinsdag 8 december 2015

Winter musthaves!

Hii!
Zo, dat is al weer een weekje geleden dat ik weer wat heb geschreven... I'm so sorry! Maar het kwam er even niet van. Maar, I'm back!
En het is al weer een beetje winter aan het worden, het is koud!
Daarom ga ik mijn winter musthaves delen.


Voor je nagels
Misschien, als je me al een beetje kent, weet je dat ik dol ben op nagellak.
Zo ook deze mooie donkergroene kleur van de Hema, en als je het mij vraagt is Hema nagellak de beste nagellak!


Voor je lichaam
Deze bodylotion is van Rituals en heeft een super lekkere warme geur en je blijft het ook goed ruiken. Heerlijk voor de winter dus!


Voor je lippen
De lipsticks van de Etos zijn super mooi, deze ook.
Het is alleen wel jammer dat hij niet heel lang blijft zitten. Maar het is een mooi kleurtje! Oja, als je deze lippenstift gebruikt, gebruik dan wel eerst een lipbalsem.



Wat zijn jou musthaves voor dit seizoen?
X Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten