dinsdag 5 januari 2016

Witte nagellak | Nagels

Hi!

Ik heb echt een grote liefde voor nagellak zoals je misschien al wel weet, dus vaak draag ik het ook.
Dit keer droeg ik de nagellak van de Hema, en die nagellakjes zijn altijd wel heel fijn vind ik, ze drogen snel op, blijven goed zitten en ze dekken heel erg goed.
De nagellak die ik hier op heb is zoals je kunt zien spierwit persoonlijk vind ik dat een hele mooie kleur nagellak. Het staat gewoon netjes maar toch ook wel weer casual, een nagellak voor elke gelegenheid dus!
Ik heb twee laagjes gebruikt, net zoals altijd eigenlijk, maar dan krijg je ook wel het mooiste resultaat.


























Hema € 2,50



Heb jij nog goede tips voor een mooie nagellak? En wat voor nagellak
draag jij altijd?
X Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten