dinsdag 31 mei 2016

Leuke dingetjes van de maand | Mei 2016

Hee!

Welkom bij de eerste 'leuke dingetjes van de maand!' Een korte uitleg wat er in deze serie gaat gebeuren: het is de bedoeling dat ik elke 30/31ste van de maand een leuke dingetjes online zet. Ik noem het zo omdat ik het wel een echte 'Liz naam' vind, geen idee waarom maar, daar heb ik voor gekozen!

Ik heb veel YouTubers geknuffeld, genoten van het mooie weer en foto's gemaakt met vriendinnen!

1 mei

De maand begon al helemaal goed want ik ging met twee vriendinnen naar de Dutch YouTube Gathering! Dat is in De Jaarbeurs in Utrecht waar allemaal YouTubers bij elkaar komen en je kan ze dan ontmoeten!
Na een half jaar ernaar uitgekeken te hebben gingen we er dan EI-NDE-LIJK heen en ik kan je vertellen, het was geweldig! Ik heb geknuffeld, foto's gemaakt, high fives gegeven, een YouTube zonnebril opgehad, totaal 3,5 uur in de rij gestaan en een hele leuke dag gehad! Dus als je twijfelt of je erheen wilt volgend jaar, zeker doen!

 4 mei

Op deze dag was het super lekker weer, onze kat Lotje lag heeerlijk te krollen in de tuin en ik kon het niet laten om even wat fotootjes te maken van dit schattige koppie. Hier heb ik niet veel op toe te voegen, haha!

 15 mei
 
Met Pinksteren gaan we altijd met vrienden van mijn ouders een weekendje weg, heel gezellig! Dit jaar troffen we het niet zo met het weer, het was koud en regenachtig. Maar ik heb wel nog even dit mooie plaatje kunnen maken van de zon die door de wolken schijnt.





































19 mei
 
Met mijn vriendinnen ging ik gezellig na school even in een park/bos zitten, we waren al vroeg uit en ik kwam op het idee om wat lekkers mee te nemen en te 'chillen'. Ik heb een hekel aan dat woord dus ik weet niet waarom ik dit zeg
En als je ons alleen laat met een IPad of wat dan ook, dan weet je dat er gegarandeerd foto's worden gemaakt (ja, wij hebben IPads voor school). We hebben meer dan 100 foto's gemaakt en daarvan mocht ik deze met toestemming op mijn blog zetten, ik word er blij van!


Dit was mijn maand mei, hoe was die van jullie?
See you the next time
Kusjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten