donderdag 30 juni 2016

Leuke dingetjes van de maand | juni 2016

Hoi!

Het is weer het einde van de maand dus dat betekend... De leuke dingetjes van de maand! Ik heb weer een aantal foto's gemaakt van leuke dingen die ik gedaan heb, al moet ik wel zeggen dat hij niet net zo leuk was, omdat ik niet zo veel dingen heb gedaan, maar laten we beginnen!

Ik ging naar de kapper en liet mijn haar weer kort knippen, ging een dagje naar Amsterdam en had alvast wat boeken gekaft, veel leesplezier! (dat klinkt heel raar omdat ik dat nooit zeg, haha!)

16-6-'16

De maand begint bij deze sokken, er staat al wat over op m'n blog dus die kan je lezen door hier te klikken, dan ga je daar heen.
Ik heb ze nog maar één keer gedragen omdat het best wel warm was de laatste tijd. Als de het weer wat kouder wordt ga ik ze zeker vaker dragen!


19-6-'16

Die zondag ging ik met mijn familie naar Amsterdam om mijn familie dáár te bezoeken. Het was super mooi en warm weer en dus gingen we naar de Fruittuin van West, een super leuke tuin waar je fruit kan plukken, het was heel gezellig met muziek, kippetjes en mooi weer!

23-6-'16

Het was donderdag best wel regenachtig, maar in de avond kwam toch nog een beetje de zon door .En zon, donkere wolken ,avonden en regen maakt een mooi plaatje. Deze maand waren er eigenlijk best veel mooie luchten, haha.

Diezelfde dag ben ik naar de kapper geweest, mijn zus kwam mijn kamer binnen dus ik vroeg of ze wat foto's van mij wilde maken, na 100 foto's was deze het leukst, haha! Ik vind het altijd heerlijk als er weer een stukje van mijn haar af is, vroeger had ik echt lang haar, maar dat doe ik nooit meer! Kort haar staat, vind ik, veel leuker bij mij.


25-6-'16

Jaja, het einde van het schooljaar ik voor mij al in zicht, dus het was tijd om alvast wat boeken te kaften die ik niet meer gebruik, een heerlijk gevoel vind ik dat, haha!
Er komt alleen nog een toetsweek aan, maar dat moet wel lukken denk ik.

 
Met deze foto sluit ik deze maand weer af en ga ik weer een nieuwe maand tegenmoed!
Tot de volgende keer!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten