dinsdag 30 augustus 2016

5x favorieten

Hoi!

Vandaag heb ik weer een aantal van mijn favorieten van dit moment, niet een maandelijks artikel maar gewoon voor af en toe! Enjoy!

Gadget

Ik vind gadget eigenlijk een beetje een raar woord, geen idee waarom maar oké, haha!

Ik kocht deze oordopjes voor de vakantie, een maand geleden dus ongeveer, maar Liz en oordopjes gaat niet echt goed samen, ze gaan altijd stuk bij mij! Maar ze zijn zo schattig en ik weet wel hoe het komt dat ze stuk gaan hoor, ik moet er iets voorzichtiger mee om gaan denk ik. Ze komen van de Hema en ze zijn zo schattig! Ze zijn € 4,00 dat zijn daar de goedkoopste.
Het wolkje en zonnetje voel je eigenlijk niet echt, ik vond dat wel lijken, maar dat viel gelukkig mee!


Zomerkleurtje

Deze nagellak heb je al een keer voorbij zien kunnen komen bij een nagellakpost, maar ik wilde hem hier graag ook nog even benoemen. Dit mooie roze kleurtje van Essie, kleur 'Watermelon'. Hij blijft heel lang zitten en is heel snel opgedroogd, de ideale nagellak dus eigenlijk, haha.




































Kledingstuk

Horen schoenen onder kleding? Volgensmij wel.
Mijn All Stars, met dit warme weer heb ik ze niet zo vaak aan, maar het zijn de schoenen die ik het allerliefst draag en overal bij past, geweldig!

Bezigheid

Sinds de vakantie weer was begonnen kon ik doen waar ik normaal nooit tijd voor had (of maakte natuurlijk ;)). Ik ben verder gegaan met mijn kleurboek! Ik ben nog steeds bij de eerste bladzijde, maar ik vind het super leuk om te doen! Je heb die kleurboeken trouwens ook voor kinderen en die boeken zijn bij heel veel winkels te koop, echt een aanrader!

Kamerdetail

Buiten dat ik van heel mijn kamer hou, heb ik specifieke plekjes die ik het leukste vind. Dit plekje, met de twee tasjes, één van Lush en één van Rituals, allebei hele fijne winkel met heerlijke geuren (en Lush ook vooral kleuren). Ik heb in de witte tas alle maskertjes, badschuim en andere troepjes die nergens passen, en in de Lushtas heb een Lushbal, die ik nog moet gebruiken. Heel handig dus als je iets wilt opbergen!




































Dit waren mijn favorieten! Met wat kan jij echt niet zonder?
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten