maandag 10 oktober 2016

Blaadjes, paddestoelen en een camera

Hi guys!

 
Zijn jullie al aan het genieten van het lekkere, koude, regenachtige weer? Ik wel en heb gelijk ook al even mijn herfst nagellak opgedaan en heb al zin om straks met mijn lekkere warme sjaal weer naar school te gaan!

 
Zaterdag ben ik met mijn moeder en de camera het park ingedoken, het was lekker weer dus, tijd om gezellig even wat foto's te schieten!
Het is nog niet helemaal herfst, de bladeren zijn nog niet allemaal van de bomen af, ik heb nog geen kastanjes gevonden en het is nog niet zo koud dat de wolkjes uit mijn mond komen.
Maar hé, dat mag de pret niet bedereven! We hebben een paar leuke foto's gemaakt en een beetje van de buiten lucht gesnoven!
Een aantal blaadjes aan de boom waren al aardig oranje en de paddenstoelen kwamen ook weer op. We zagen er heel veel bij elkaar staan, het zag er echt uit alsof hij daar stond te pronken en dat iedereen hem moest zien, ook al stond hij niet opvallend in een stuk bos waar bijna niemand komt, haha.

Wat doe jij met dit weer?
Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik vind dat je super mooie foto's gemaakt hebt:-) Ik houd zelf erg van de herfst.
    Gave blog heb je! Liefs, Florentine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ook leuk met die gele kleur!

    BeantwoordenVerwijderen