zaterdag 1 oktober 2016

Leuke dingetjes van de maand | september 2016

Hi guys!

Het is oktober, mijn drie favorieten maanden komen er weer aan, maar eerst beginnen we natuurlijk met de leuke dingetjes van de maand, om deze maand te beginnen en om september af te sluiten!

Ik heb de maand september niet heel veel gedaan, dus verwacht er niet veel van. Maar evengoed veel plezier met lezen!

3-9-'16

Oké, dit was eigenlijk in augustus, maar ik vond het beter bij september passen omdat het eind augustus was dat dit gebeurde, snap je het nog?
Mijn camera dus, ik ben er super bij mee en heb hem deze maand al naar een aantal plekjes meegenomen, om toch nog een beetje te oefenen. En ik vind het steeds leuker worden! Het is nog zeker wel een beetje meer oefenen, maar dat is natuurlijk helemaal niet erg.


18-9-'16

Zondag 18 september, we gingen met mijn familie gezellig naar Volendam omdat mijn oma bijna jarig was. Het was super mooi weer en het was heel gezellig! Ook hier heb ik een paar foto's gemaakt. We gingen eerst brunchen en daarna Volendam in, best bijzonder om dat met de hele familie bij elkaar te kunnen doen, bedenk ik mij nu!


25-9-'16 

Met mijn vader had ik een spontaan dagje museum! Het is een openluchtmuseum uit een best oude tijd. Ik ben er vaker geweest en ik vind het super leuk! Mijn zin om daar weer eens heen te gaan was groot, dus ik was blij dat mijn vader op dat idee kwam!


Hoe was jouw maand?
Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten