donderdag 3 november 2016

Leuke dingetjes van de maand | oktober 2016

Ola, ola!

Hoe gaat het met jullie? Het is tijd voor de leuke dingetjes van de maand! Na drie dagen komt hij toch nog online, don't worry. Laten we maar snel beginnen!

8-10-'16

Samen met mijn moeder ging ik even naar het park zoals je laatst ook al kon lezen. Ik merk alleen wel dat het nu echt wel herfst wordt in Nederland, het mag van mij alleen nog wel iets kouder! Maar dat komt vast nog wel. Ooit. Hoop ik.


16-10-'16

En toen was de dag aangebroken dat we naar Lissabon gingen! Ik ga hier niet een heel verhaal over vertellen want dat heb ik vorige week al gedaan, haha. Dat kan je lezen door op dit te klikken. Ik wil er hier alleen nog over zeggen dat ik het een super vakantie vond en dat ik daar denk ik nog wel een keer kom!


26-10-'16

Het is herfst, het wordt winter dus dat betekend: Stamppot! I love stamppot! Ik vind het heel lekker haha. Al ziet deze foto er niet zo lekker uit, het was het tegengestelde.


Ja, dit was mijn maand, buiten de vakantie was dit niet een heel bijzondere maand, maar wilde het wel graag even delen!
Geniet van november!
Liefs ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten