maandag 26 december 2016

Kerst outfit 🎄

Hallo lieve mensen!

Merry Christmas! Tweede kerstdag wel te verstaan. Ik dacht, ik maak even wat foto's van mijn kerstoutfit omdat ik al heel lang geen outfit meer heb gedeeld! Omdat het kerst is mag het natuurlijk wel wat netter. Ik ging laatst met mijn zus shoppen en zag deze leuke blouse bij de H&M. Ik zocht er ook een leuke rok bij, maar helaas was alles wat ik zag niet voor mij bestemd, heel jammer want ik had het al helemaal in mijn hoofd. Nu heb ik er gewoon een zwarte broek onder gedaan, zo staat het toch evengoed netjes! Oja, ik heb trouwens ook kerstsokken aan hier, het was nog een twijfelgevalletje of ik mijn laarsjes aandeed of mijn All Stars, je kunt wel zien voor welke in ben gegaan, maar vandaag doe ik mijn laarsjes aan!






Hoe was jullie eerste kerstdag?
Christmas Hugs!

Blouse H&M | Broek Only | Schoenen All Stars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten