vrijdag 16 december 2016

Wicked wine | Hema

Hoi!

Hoe gaat het met jullie?
De kerstdagen komen er weer aan, dus het is tijd voor mooie donkere kerstkleurtjes op de nagels!
Vandaag en volgende week leek mij leuk om twee nieuwe kleurtjes van de Hema te laten zien. Ze hebben er 100 bij gekregen maar, ik heb er daar twee van. Nog even door sparen dus, haha.
Vandaag begin ik met paars en welke kleur er volgende week woensdag komt dat blijft nog een verassing!




Deze mooie donker paarse kleur lijkt op de OPI die ik ook een keer heb gereviewd, maar hij is toch net wat anders, haha.
Zoiezo, als je nagellak gebruikt vind ik topcoat van de Hema het best. Het blijft super lang zitten en dat is heel fijn als je niet zo veel zin hebt om na drie dagen je nagellak weer opnieuw moeten doen.
Maar oké, deze nagellak, heel mooi vind ik hem! Het kwastje is dikker dan de vorige potjes, best fijn want dan gebruik je minder nagellak voor een nagel naar mijn idee. Ik weet niet of dat zo is of dat dat gewoon Liz logica is, haha!


Het is alleen wel jammer dat ze de nagellak van €2,00 niet meer bij de Hema te koop is, of dat alleen de winkel bij mij in de buurt is weet ik niet, maar ik denk dat het wel bij elke winkel zo is.



Heb jij de nieuwe kleurtjes van de Hema al geprobeerd?
Liefs!

Wicked wine | Hema | €2,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten