maandag 23 januari 2017

Nieuwe muziek en lijstjes

Ik zit hier, op mijn kamer, voor het raam, achter mijn laptop. Mijn huiswerk en leerwerk licht op mijn concentratie te wachten. Ik ben wel met huiswerk bezig, en een beetje aan het luisteren naar de nieuwe nummers van Ed Sheeran en mijn nieuwe ontdekking: Rondé.


Verder, een doodnormale zondag, waar ik dus eigenlijk veel mee moet doen. En dat doe ik dus niet echt, whooops. O ja, toch wel, ik kan weer iets van mijn to do lijstje afkruisen. Ik weet niet waarom maar, ik vind dat altijd een heerlijk gevoel als er weer iets af is en wat ik kan afvinken, hebben jullie dat ook? Dus als je echt gemotiveerd wilt zijn om je huiswerk te maken, gebruik een to do lijstje, helpt echt!

Tijd voor wat tips!
♥ Zet je grootste prioriteit boven aan
♥ Vink gelijk af wat je gedaan hebt.
♥ Koop een leuk en geschikt boekje voor je lijstjes
♥ Maak het zo, dat het voor jou overzichtelijk is

Ik weet niet waar dit verhaal zou eindigen, maar ondertussen heb ik wel mijn lijstje af en heb één ding laten zitten wat ik morgen wel weer doen. Uitstel gedrag noemen we dat, niet echt een goede eigenschap al zeg ik het zelf, haha.

Geniet van je dag!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten