vrijdag 14 april 2017

Dromen, dromen, dromen

Wensen. We hebben ze allemaal wel denk ik. Of dromen, dat is misschien een betere verwoording. Dromen. Dingen die je wilt doen als je ouder bent of nu of morgen of wanneer je tijd hebt, wanneer je wilt. Mijn droom is om ooit een keer te roadtrippen, een eigen kat te hebben en een eigen huisje. Ik wil naar landen als Denemarken, Amerika en India. Dat lijkt me zo cool! En die van jou? Wat zijn jouw dromen, wensen, dingen die je graag nog een keer wilt doen? 



Vroeger was mijn droom om modeontwerpster te worden, ik had het al helemaal in mijn gedachten, kleding maken voor bekende mensen. Dat was mijn droom, ik maakte TopModels (ik weet niet of je die geweldige uitvinding kent, haha), ik schreef zelfs een verhaal over een meisje dat modeontwerpster was, nooit afgemaakt, maar ik was er super trots op, haha en ik had een hele kleine paspop waar je van alles mee kon maken, een lapje stof was het enige wat je daarvoor nodig had. Ik kon er lang mee bezig zijn, haha. Nu wil ik iets met interieuradviseur doen, ik weet nog niet precies hoe ik daarop verder ga, maar dat zullen we nog wel zien! Straks lees ik mijn blog later terug en dan doe ik dat beroep gewoon, dat zou leuk zijn, haha!

Ja, dromen. Vertel ze! Spread them the world!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten