zaterdag 14 oktober 2017

VT Wonen & design beurs 2017

Hoi!

Zondag, toen stond er iets leuks op de planning samen met mijn moeder. Op Instagram zag ik al het één en ander over de VT Wonen & design beurs langs komen en zoals jullie misschien wel weten vind ik het heel leuk om met interieur bezig te zijn. Door die foto's op Instagram werd ik wel nieuwsgierig naar wat daar allemaal te zien was en bestelde twee kaartjes voor zondag voor de beurs in RAI Amsterdam. 
Niet om dingen te kopen, voor een verhuizing of een verbouwing, maar gewoon om te kijken en inspiratie op te doen. 

Ik was nog nooit naar een beurs geweest dus wist niet zo goed wat ik moest verwachten, veel mensen dat wist ik wel, haha. Maar oke, we kwamen daar rond kwart voor tien aan dus het was nog niet zo enorm druk met krioelende mensen die opzoek waren naar woonspullen en luisterde naar advies van de echt vakmensen. Wat ik heel leuk vond is dat er een aantal mensen stonden die ik volg op Instagram (sorry dat ik het daar steeds over heb, maar daar haal ik heel veel info vandaan over van alles, haha). Heel grappig om hun ideeën te zien die je meestal op je beeldscherm ziet nu in het echt. We begonnen bij de leukste hal, ten minste dat vonden mijn moeder en ik. De hal met alle leuke stands van de bekendste winkels zoals VtWonen, Loods5, Flexa en Swiss Sense. Hier kregen we ook de meeste advies, boekjes en leuke spulletjes. Je krijgt heel veel boekjes dus neem een tas mee als je volgend jaar ook gaat, haha. Toen gingen we naar de andere hallen: een designhal, shophal en nog een andere hal met de grotere dingen zoals een (hele mooie) jacuzzi. De designhal vond ik ook echt super leuk, dingen die heel leuk zijn om naar te kijken alleen wat minder leuk om te kopen omdat het zo duur is, haha. Maar kijken is ook leuk! 

We zijn ook nog even naar de shophal gelopen, daar stonden allemaal kleine kraampjes met winkeltjes, van bekende tot minder bekende winkels. We hebben daar niks gekocht, maar wel veel leuke dingen gezien!






































Het was zeker een geslaagde dag en waren op het einde helemaal gesloopt, haha. Wil je er volgend jaar ook heen? Zeker gaan! Wij waren er al gelijk toen het begon, om tien uur dus, dan is het nog redelijk rustig en kan je nog goed rondlopen. Ik weet niet hoe druk het door de weeks is, maar ik denk iets rustiger. Zelf hebben we er ongeveer vier uur rondgelopen, trek er dus gerust een hele dag voor uit!

Ohja, de foto's zijn met mijn telefoon gemaakt dus ze zijn niet helemaal super scherp.

Ben jij wel eens naar zo'n beurs geweest?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten